Lexus RC F

Lexus_RCF_autovision_21

Lexus RC F a fost creat ca şi concurent direct pentru BMW M4 si Audi RS5, fiind echipat în exterior cu un kit aerodinamic mai agresiv, ce include o nouă bară frontală de protecţie, praguri revizuite şi aripi ventilate. Se remarcă grila de mari dimensiuni şi jante din aluminiu forjat de 19 inch. Maşina poate fi echipată şi cu un pachet opţional de fibră de carbon, ce adaugă un acoperiş şi capota motorului din fibră şi un eleron activ, ce se activează la peste 80 km/h şi se retrage la viteze mai mici de 40 km/h.

Interiorul este standard RC, dar cu scaune sport, instrumente de bord revizuite, pedalier din aluminiu şi volan nou, mai sportiv.

Marele impact vizual al lui RC F este pe măsura puterii impresionante a noului motor de 5.0 litri. Generând peste 450 CP, noul Lexus RC F este cel mai puternic model cu motor V8 produs până acum de brandul japonez de maşini premium, divizie a Toyota.

Pentru a valorifica potenţialul motorului cu cea mai bună eficienţă, Lexus RC F foloseşte o nouă transmisie cu 8 trepte, special calibrată, în premieră pentru un mode cu motor amplasat în faţă şi tracţiune spate, precum şi un sistem ce distribuie cuplul roţilor în mod variabil (Torque Vectoring Differential) pentru a asigura cea mai bună aderenţă şi control al vehiculului.

„Am construit RC F pentru plăcerea tuturor entuziaştilor, indiferent de nivelul lor de experienţă. Există o falsă percepţie că maşinile de curse sunt greu de condus. De fapt, sunt uşor de condus în mâinile potrivite pentru că au fost construite special în funcţie de nivelul de calificare al şoferilor. Aşa e şi cu RC F. Electronicele pot fi modificate instant la bord pentru a oferi niveluri potrivite de performanţă şi protecţie. Dar chiar şi la setările de bază, este o bombă”, a declarat Yukihiko Yaguchi, inginer şef pentru RC F.

Noul Lexus RC F are un motor de 5.0 litri cu 32 de valve ce dezvoltă 450 CP şi 520 Nm. Vehiculul poate accelera de la 0-100 km/h în 4,7 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 270 km/h. Interesant este că „motorul rulează în ciclul Atkinson la viteze de croazieră pentru îmbunătăţirea consumului de carburant, şi schimbă pe ciclul Otto la turaţii ridicate, pentru performanţe mai bune”.

Cei interesati de informatii suplimentare despre acest model, cat si de achizitionarea noului Lexus RC F, se pot adresa departamentului nostru de vanzari.